Forside Fora Sport VM 2026

• Dette emne har 150 svar og 17 stemmer, og blev senest opdateret for 1 uge siden af VampiricEye.
Currently, there are 0 users and 1 guest visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    Kenkari
    Moderator
    • E-peen: 4,375

Ja, det er jo lige rundt om hjørnet. Små 14 dage.

Lad os få nogle forudsigelser.

Hvem går i finalen?
    Hvem bliver topscorer?
    Hvilket land overrasker?

Og hvad I nu forventer

Viser 30 svar - 61 til 90 (af 150 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    hqx
    Rusher
    • E-peen: 635

Var det muligt at betting kunne være i en selvstændig tråd så denne tråd handlede om alt det andet til VM?

Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter

Var det muligt at betting kunne være i en selvstændig tråd så denne tråd handlede om alt det andet til VM?

Du kan jo bare deltage i debatten hvis du ønsker 🙂

RabidSquirrelX
    Rusher
    • E-peen: 1,104

alt for dårligt at tyskland og lige som bayern kan de åbenbart ikke defende om deres liv var på spil.. det er god fodbold når det køre men de kan ikke blive med at ryge ud så tidligt. måske klopp kan få noget bedre frem.

hqx
    Rusher

Du kan jo bare deltage i debatten hvis du ønsker 🙂

Jeg er bare ikke tilhænger af betting ….

Sverige var heldige med kampen … at den kun endte 3-0. Kunne let have endt 6-0 til Frankrig.

Frankrig er vel en af de eneste hold som for alvor er stemplet ind? Resten af de store hold har set lidt uldne ud synes jeg?

Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter

Frankrig er vel en af de eneste hold som for alvor er stemplet ind? Resten af de store hold har set lidt uldne ud synes jeg?

Argentina har vel også vist de er med på at spille med musklerne igen. Men, jeg er enig. Af de “Store” så er det kun Frankrig der sådan rigtig har vist, at de mener det seriøst i denne omgang. Brasilien måtte kæmpe for det, Tyskland er ude, England er England og Spanien synes jeg slacker.

LyhneInc
    Rusher
    • E-peen: 211

Congo’s målmand får prime Schmeichel til at ligne en målmand fra Serie 5.

hqx
    Rusher

Congo’s målmand får prime Schmeichel til at ligne en målmand fra Serie 5.

Var så ærgelig over at Congo tabte, havde ellers fortjent at vinde.

Dog må man sige at Kanes to mål var virkeligt flotte.

LyhneInc
    Rusher

Ja det var en ægte mandfolke indsats de lagde for dagen, ville have været fedt hvis de var gået videre.

Kane’s andet mål især var fuldstændig vanvittigt klasket ind.

Senegals andet mål imod Belgien er nok mit favorit mål ved hele slutrunden indtil videre, absurd at tæmme den sådan med brystet når den kommer over ham bagfra og så ind i målet.

Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter

Jeg ville rigtig gerne se Portugal kampen men det der forbandede arbejde kommer i vejen og jeg er presset i morgen på arbejde.

Godt jeg har fri de næste to uger

Nickell
    Moderator
    • E-peen: 2,279

Jeg troede ikke, at det skulle ske, men jeg holder faktisk med Norge, selv ham Håland er et grimt skur.

Heja, Norge!

VampiricEye
    Rusher
    • E-peen: 4,421

Jeg er bare ikke tilhænger af betting ….

Så skøjter du bare let og elegant henover de kommentarer, der omhandler betting.👍

Stormtrooper
    Rusher
    • E-peen: 410

Fuuuck, hvor havde jeg gerne set Kap Verde vinde den kamp! Damn, hvor de kæmpede. Og med sindssyge mål fra begge hold. Hold da kæft en kamp.

Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter

Jeg vil sige. 1. Halvleg af Canada mod Marokko var godt nok kedelig men de kom da efter det efter pausen

RetardedWookie
    Rusher
    • E-peen: 334

Se & hør-kommentar:

Sidder og ser optakt på DR til Frankrig vs Paraguay. Hvad sker der med Jesper Grønkjærs læspen. Har lagt mærke til det før i år. Har han fået nye tænder, bøjle eller lignende? Synes ikke han plejer at lyde sådan.

Stormtrooper
    Rusher
    • E-peen: 410

#74 Det kan være, at han er blevet læspisk.

RetardedWookie
    Rusher
    • E-peen: 334

Dejligt at Paraguay røg ud.. føj for en omgang anti-fodbold.

LyhneInc
    Rusher

Han har altid læspet, tænkte tit på det da han var vært på Viasat.

Jeg savner ham fast på sendefladen, kan rigtig godt lide ham.

Dejligt at Paraguay røg ud, tror det er den værste dommer præstation jeg nogensinde har set. Øvrebø i Chelsea – Barcelona var ren verdensklasse sammenlignet med.

VampiricEye
    Rusher

Vanvittigt, at Frankrig ender med flere gule kort end Paraguay…

RabidSquirrelX
    Rusher

Fuldstændigt vanvittigt kamp..FRA-Par. jeg kan godt lide en fair dommer og engelsk “hårdhed” i dueller men den kamp var jo sindsyg ublanceret og ironisk at de 3 eneste kort er frankrig. købt og betalt den dommer. Den måde de hele tiden går over stregen og ingen advarsler var tosset at se på. Skal være glad for det ikke er standarden så gad jeg nok ikke se det. De slap heldigt frankrig uden skader men det er jo helt tosset hvad den dommer tillod.

Snowball42
    Rusher
    • E-peen: 870

En skam jeg skal tidligt op i morgen, gad faktisk godt have set Brasilien vs Norge kampen. Selvom jeg tror Brasilien vinder, kunne det da være sjovt hvis Norge gik amok og slog dem ud. Jeg husker stadig Brasilien slog os 3-2 i en forrykt kamp i kvartfinalen i 98. Og den ikoniske scene hvor Brian Laudrup scorer til 2-2.

Men et Brasiliansk hold med Cafu, Roberto Carlos, Rivaldo, Bebeto og den “ægte” Ronaldo. så gik det desværre ikke. Men shit en kamp. Det kunne jeg godt håbe at Norge fik en tilsvarende kamp, og hvis de bankede dem, så kunne det være en nordisk hævn for 98.

VampiricEye
    Rusher

#80 Jeg skal se Brasilien – Norge. Det er mere Mexico – England, der er lidt lakrids.😅

Og ja, kampen fra ’98 er jo legendarisk, og hvor ville det have været en fed skalp at få i en ret lige kamp.

Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter

Jeg husker stadig Brasilien slog os 3-2 i en forrykt kamp i kvartfinalen i 98. Og den ikoniske scene hvor Brian Laudrup scorer til 2-2.

Nok en af de bedste kampe det danske landshold har spillet. Det er måske mod Sovjet i 80’erne hjemme og mod tyskland i 92 der var bedre.

#80 Jeg skal se Brasilien – Norge. Det er mere Mexico – England, der er lidt lakrids.😅

Jeg har været så heldig at få ferie de næste to uger. Meget praktisk 🙂

VampiricEye
    Rusher

#82 Jeg har også ferie. Men det samme gælder mine to børn på 6 og 8.😅

VampiricEye
    Rusher

Overlegent af Haaland.

Snowball42
    Rusher
    • E-peen: 870

Hvor er det da vildt godt gået af Norge, og deres gimmick med viking outfit til billederne til VM, og deres “Ro” er sku vildt, når man ser alle i Norge laver den, tænker der er sindssyg vild stemning deroppe i øjeblikket.

#82 Tyskland 92 var vel den mest betydningsfulde kampe DK nogensinde har spillet. Men den 3-2 kamp mod Brasilien var virkelig klasse, og hele slutrunden var så vild, jeg havde virkelig troet vi kunne nakke Brasilien, for spillet flød virkelig i den kamp.

Og Spanien og Portugal i aften, jeg tror det bliver sidste VM kamp for Ronaldo i aften.

hqx
    Rusher

HEYIA NORGE!

For fedt de kom videre.

Er jeg den eneste som undre mig meget over straffespark i dette VM? Der har godt nok været en del spark hvor skytten er stoppet helt op uden det har haft betydning – er der nye regler eller bliver det bare ikke straffet mere? I Norges kamp var det på begge spark sådan lige umiddelbart.

hqx
    Rusher

HEYIA NORGE!

For fedt de kom videre.

Er jeg den eneste som undre mig meget over straffespark i dette VM? Der har godt nok været en del spark hvor skytten er stoppet helt op uden det har haft betydning – er der nye regler eller bliver det bare ikke straffet mere? I Norges kamp var det på begge spark sådan lige umiddelbart.

Oh det har åbenbart været lovligt siden 2010 … det kan man bare se 😀

Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter

HEYIA NORGE!

For fedt de kom videre.

Det er en skod ting. Jeg HADER det, og det er til at blive klam i nakken af. Jeg HADER de stopper op, og sætter farten næsten helt ned. Det burde straffes med stokkeprygl.

RabidSquirrelX
    Rusher

Man kan åbenbart diskutere med dommeren lige så tosset man vil og lave alle de fagter man vil.. synes specielt her de sidste par kampe jeg har set at straffespark processen pisser mig af, der er ikke meget fairplay og sportmanship over det. aner ikke hvor mange gange og hvor lang tid dommeren skal bruge på at få folk ud af feltet, målmanden på stregen. Man skulle tro mange af de sydamerikanse hold ikke aner hvad et straffespark er og skal have frem i 101 håndbogen om hvor de skal stå..

Generelt synes jeg meget af de her ting har fået for lang linje, og det ødelægger den klasse der er over det, den sportsmanship og fairplay der kan være så fed over det.
    Jeg gruer for belgien med de sidste par dommer præstationen, og et usa med trump i var rummet. og hvad han ellers har bestil og lagt en ordre på hos fifa.

Kenkari
    Moderator
    #0 Trådstarter

#89: Og de her nye regler omkring for lang tid på indkast, hjørne og målspark holdt tre kampe eller sådan noget.

Viser 30 svar - 61 til 90 (af 150 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...